لوازم و وسایل کودک
.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
تدبیر فردا

تب‌‌‌سنج دیجیتالی، دماسنجی کوچک برای اندازه‌گیری دمای نقاط مختلف بدن است. دقت این تب‌‌‌سنج 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد است که برای اندازه‌گیری دمای بدن، دقت مناسبی محسوب می‌شود.

قيمت : 12,000 تومان

با پیشبند کاسه ای کودک از ریختن غذاها به روی زمین و لباسها ی کودکتان خود داری کرده و با خیال راحت از کثیف کاری بیش از حد اجازه دهید تا دلبندتان تجربه خوردن غذا را خودش بدست بیاورد.

قيمت : 15,000 تومان

صندلی بادی کودک وسیله ای جدید، فانتزی و بسیار دوست داشتنی و در عین حال فوق العاده مقاوم برای کودک دلبند شما می باشد. وسیله ای که کودک شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

قيمت : 24,000 تومان

لیوان Wow Cup را می توانید به صورت 360 درجه بدون آن که قطره ای از مایع درون آن، به بیرون بریزد بچرخانید. با استفاده از این لیوان کودک خود را به خوردن مایعات تشویق کنید.

قيمت : 14,800 تومان

چراغ خواب زیبا و تزیینی رنگین كمان با طیف هفت رنگ بر روی دیوار آرامشی صد چندان به هنگام خواب شبانه برای شما به ارمغان می آورد.  لذت خوابی شیرین با چراغ خواب رنگین کمان ...

قيمت : 29,000 تومان

چراغ خوابی که با روشن کردن آن در تاریکی شب ها هزاران ستاره رنگارنگ در سقف و دیوار های اتاق کودک شما خواهد درخشید، به همراه پخش موزیک ملایم و زیبا ...

قيمت : 25,000 تومان

واکر کودک Moby Baby Moon Walk یک محصول بی نظیر برای کمک به فرزند دلبندتان است که با کمک شما بتواند راه رفتن ایمنی را تجربه کند. وسیله ای کارآمد و فوق العاده برای کودکان ...

قيمت : 21,800 تومان

ماهیتابه کودک در طرح های متنوع و فوق العاده زیبا. تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر. قابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلف.

قيمت : 12,000 تومان

پیلوپت هم یک بالش بسیار نرم می باشد و هم یک عروسک دوست داشتنی! بالش کودک پیلوپت به راحتی به یک عروسک زیبا تبدیل می شود. ارائه شده در 3 طرح سگ، خرس و کفشدوزک ...

قيمت : 36,000 تومان

چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشتی یک هدیه مـناسب و یک دکور جدید چند منظوره برای اتاق خواب کودکان و نوزادان. تابش صدها ستاره و ماه به روی سقف و دیوار اتاق کودک دلبند شما.

قيمت : 24,500 تومان

با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش ۳۶۰ درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد.

قيمت : 9,800 تومان

زیبایی را با این ساعت رویایی به اتاق دلبندتان هدیه دهید! ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر. طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد. دارای 3 سال گارانتی تعویض.

قيمت : 48,000 تومان




:: موضوعات مرتبط: بچه گانه , اسباب بازی , ,
:: برچسب‌ها: وسایل و لوازم کودک, فروشگاه اینترنتی لوازم کودک, وسایل رفاهی کودک, ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : چهار شنبه 23 خرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی